Subject: [POTENTIAL PHISHING] 48. Eesti Puuetega Inimeste Koja vastus ligipääsetava tervishoiuteenuse osutamisele
From: "Mari Puuram" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 08:44:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Puuetega Inimeste Koja vastuse ligipääsetava 
tervishoiuteenuse osutamisele.

Kui on lisaküsimusi või täpsustusi, siis vastame hea meelega.

Peatse koostööni ja tervitades

Mari Puuram

Mari Puuram

Ligipääsetavuse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Accessibility policy officer | Estonian Chamber of People with Disabilities

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5401 0437

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

                                                  <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> 
Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja uudiskirjaga!